Готуємось до контрольної роботи

Природознавство

Мовна тема «Числівник. Займенник.»

                1 варіант 
1. Займенник — це: 
а) частина мови, що вказує на предмет, але не називає його; 
б) частина мови, яка називає предмет; 
в) службове слово. 
2. У якому рядку записані тільки займенники? 
а) Один, я, ви, вона, дерево; 
б) я, ти, вона, воно, ми, ви, вони; 
в) він, птах, шість, п’ятий. 
3. Займенники з прийменниками пишуться: 
а) окремо; 
б) разом; 
в) разом або окремо. 
4. До 1-ї особи належать займенники: 
а) ти, ви, вас; 
б) я, ми, мене, нас; 
в) він, вона, воно, вони. 
5. Утворіть і запишіть словосполучення словами: 9 (зошит), о 16 (година), 5 (брат), 18 (сестра). 
6. Запишіть приклади словами, вживаючи прийменники від, до. 
90 – 37 = 53                          65 + 96 = 161 
7.  Поставте займенники у потрібному відмінку, запишіть словосполучення, визнач число, особу та відмінок займенників 
Усміхнувся до (вона), згадав про (він), радію за (вона). 
8. Спиши текст, замінивши займенники 1 особи однини займенниками 3 особи однини.
     Я навчаюся в четвертому класі. У мене є багато друзів-однокласників. Мені найбільше подобаються уроки рідної мови.

2 варіант 
1. Що таке числівник? 
а) Частина мови; 
б) частина слова; 
в) цифра. 
2. Особові займенники відповідають на ті самі питання, що й: 
а) дієслово; 
б) іменник; 
в) прикметник. 
3. До 2-ї особи належать займенники: 
а) ти, ви, вас; 
б) я, ми, мене, нас; 
в) він, вона, воно, вони. 
4. Числівник 16 пишеться правильно так: 
а) шіснадцять; 
б) шіснадцят; 
в) шістнадцять. 
5. Утворіть і запишіть словосполучення словами: 9 (парта), о 14 (година), 5 (вікно), 11 (зошит). 
6. Запишіть приклади словами, вживаючи прийменники від, до. 
90 – 56 = 34                             68 + 12 = 80 
7.  Поставте займенники в потрібному відмінку, запишіть словосполучення. Визначте їх особу і число, відмінок займенників
Дивитися на (ми), приходити до (ти), розсердився на (ви). 
8. Спиши текст, замінивши займенники 1 особи однини займенниками 2 особи множини.

  Я люблю відпочивати в селі. Там у мене є багато друзів, з якими я ходжу в ліс. Вечорами я слухаю бабусині казки.



Математика

                                               І варіант
1. Задача 1
П’ять  тракторів за 7 год зорали 105 га землі, Скільки земля зоре один трактор за 6 год роботи?
2. Приклади
2189912: 6=             161379-218400:8=                             (5765.5 -5765):5=
3. Завдання
12км78м : 6
4.                  Рівняння
9Х=7540
5.         5.       Задача
Накресли прямокутник 12см, а ширина на 5см менша. Накресли прямокутник, знайди периметр та площу прямокутника.
6.                 6 .     Задача. Розв’яжи двома способами.

З двох міст назустріч один одному виїхали два автомобіля. Швидкість одного автомобіля 75км/год, другого -85км/год . Автомобілісти зустрілися через 2 год. Яка відстань між містами? 
                                                 ІІ варіант
1.         Задача 1
Двома косарками за 4 год скосили траву на площі 24га.За скільки год скосить одна косарка траву з площі 138га?
2.       Приклади
246246:7=                  340956 - 504072:6=                     5765.5 -5765:5=
3.             Завдання
     56м63см  : 7=
4. Рівняння
Х  7 =8435
5.Задача
         Накресли прямокутник, довжина якого 9см, а ширина на 4 см більша. Знайди периметр та площу прямокутника.
6.Задача. Розв’яжи двома способами.
            З протилежних сіл назустріч один одному одночасно виїхали два велосипедиста. Перший велосипедист рухався зі швидкістю 10км/год, а другий – 8 км/год. Велосипедисти зустрілися через 3 год. Яка відстань між селами?

Природознавство

                                         І варіант
1. На якому материку протікає найдовша річка у світі, як вона називається?
а) Африка, Ніл;                б) Євразія, Янцзи;          в)  Північна Америка, Міссісіпі.             
2. Який материк не знаходиться у східній півкулі?
а) Північна Америка;                     б) Африка;                    в) Австралія. 
3. Як називається найвища вершина світу, на якому материку вона розташована?
а) Кіліманджаро, Африка;                   б) Мак-Кінлі, Північна Америка;
в) Джомолунгма, Євразія.

4. Пронумеруй назви  материків від найбільшого до найменшого.

Північна Америка

Південна Америка

Австралія

Євразія

Африка

Антарктида

5. Покажіть стрілками, які слова другого стовпчика відповідають кожному слову першого стовпчика.
Ялина 

Австралія                                  
Евкаліпт  
Північна Америка                                      
Секвойя  
Євразія

6. Яким океаном омиваються одночасно береги Африки, Євразії, Австралії і Антарктиди?
________________________________________________________________________________________________________________________
7. Склади стислу характеристику материка, доповнивши речення.

Материк Африка знаходиться в ________________, _____________, ______________ півкулях. Африку омивають води двох океанів :________________і ___________________________. Рослини і тварини пристосувалися до умов життя в ____________________, _______________________. Савани населені різними тваринами : _______________________,  __________________________, ___________________________,  ________________________, ______________________________, ____________________________.У тропічних лісах людиноподібні мавпи ― ____________________і _____________________. В Африці живе багато птахів. Серед них найменший птах _____________________________, а найбіль-
ший ______________________________.

         На території Африки розташовані чотири  великі країни: ____________, _______________, _______________, ______________.

                                         ІІ варіант
1.Одночасно омиває береги Африки, Євразії, Австралії і Антарктиди... океан:
а) Тихий;                   б) Індійський;                     в) Атлантичний;
2. На якому материку протікає  найглибша, найширша та найповноводніша річка світу, як вона називається?
а) Африка, Ніл;                                     б) Євразія, Янцзи;
в) Південна Америка, Амазонка.
3. Який материк не знаходиться у західній півкулі?
а) Північна Америка;                     б) Африка;                 
                               в) Південна Америка;

4. Пронумеруй назви  материків від найменшого до найбільшого.

Північна Америка

Південна Америка

Австралія

Євразія

Африка

Антарктида
 5. Покажіть стрілками, які слова другого стовпчика відповідають кожному слову першого стовпчика.
Білка     

Африка                             
Кенгуру 
Антарктида
Пінгвін
Євразія
6. Найбільший і найтепліший океан, що не омиває берегів Європи.
____________________________________________________________
____________________________________________________________
7. Склади стислу характеристику материка, доповнивши речення.
Материк  Північна Америка знаходиться в __________________, ___________________півкулях.  Цей материк омивають води трьох океанів: _________________, _____________________________, ______________________. На півночі  Північної Америки  ростуть ____________,  ________________, ________________, живуть ________________,_____________, _ ___________________. У помірному поясі материка розташовані _________________, ________________, які називають преріями та __________________.  У північноамериканських лісах ростуть ______________________, _________________і  ______________, живуть _________________, ____________, _________________.  У преріях ростуть  ___________, ________________, ________________, ________________, живуть _______________, ______________, _______________________.  У пустелях Північної Америки ростуть __________________________ й ______________________.  Надзвичайна різноманітність рослинного та тваринного світу Північної Америки зумовлена росташуванням материка у трьох теплових поясах:_______________,_____________,
_____________________. Значна територія материка належить двом країнам: ________________, ________________.

Природознавство

І варіант
1. Який материк омивається всіма океанами?
а) Австралія;                   б) Євразія;                   в) Південна Америка.
2. Який материк складається з двох частин?
а) Австралія;                  б) Євразія;                     в) Африка.
3.  На якому материку протікає найповноводніша річка світу, як вона називається?
а) Африка, Ніл;                                       б) Євразія, Янцзи;
в) Південна Америка, Амазонка;          г) Північна Америка, Міссісіпі.
4. На якому материку немає річок?
а) Антарктида;                     б) Австралія;                в) Південна Америка.
5. Скільки материків на планеті Земля?
а) 5;                                 б) 4;                                        в) 6.
6. Підкресліть назви океанів.
Атлантичний, Європа, Австралія, Тихий, Північний Льодовитий, Африка, Індійський.
7. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно.
Більшу частину планети Земля займають материки.
______________________________________________________________
З усіх материків найбільше населення в Австралії, найменше — в Європі.
_______________________________________________________________
8. Складіть пару: материк — характеристика.
Найбільший материк.                      

Антарктида 
Найжаркіший материк.                    
Африка
Найхолодніший материк.                
Австралія
Найменший материк.                       
Євразія 
9. Позначте на карті півкуль  материки.


На якому материку розташована наша країна?
10. Запиши мешканців Африки, 

   

11. Складіть пару: материк — гірські системи.
Євразія            

Анди
Північна Америка 
Кордільєри
Південна Америка 
Гімалаї


ІІ варіант
1. Який материк омивається всіма океанами?
а) Євразія;                       б) Північна Америка;                     в) Антарктида.
2. Який материк складається з двох частин?
а) Північна Америка;              б) Євразія;                    в) Південна Америка.
3. Як називається найвища вершина світу, на якому материку вона розташована?
а) Кіліманджаро, Африка;             в) Аконкагуа, Південна Америка;
б) Мак-Кінлі, Північна Америка;  г) Джомолунгма, Євразія.
4. На якому материку немає річок?
а) Євразія;                     б) Північна Америка;                    в) Антарктида.
5. Скільки материків на планеті Земля?
а) 6;                                   б) 4;                                          в) 9.
6. Підкресліть назви материків.
Євразія, Австралія, Антарктида, Північний Льодовитий, Африка, Південна Америка, Північна Америка.
7. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно.
Великі простори води, що вкривають земну поверхню, називаються материками.
_______________________________________________________________
Частина океану, що заглиблюється в сушу, називається озером.
_______________________________________________________________
8 Складіть пару: материк — характеристика.
Найбільший материк.                      

Антарктида 
Найжаркіший материк.                    
Африка
Найхолодніший материк.                
Австралія
Найменший материк.                       
Євразія 
9.  Позначте на карті півкуль  материки.


На якому материку розташована наша країна?______________________
10. Познач мешканців Австралії, запиши їх назви.

11. Доберіть пару.

Найвищі гори земної кулі

Ніл
Щонайдовша річка планети
Амазонка
Найглибше озеро світу
Гімалаї
Найповноводніша річка планети
Байкал



 Математика

І варіант
Задача1
Одна друкарка надрукує 40 сторінок за 5 днів, а друга – за 4 дні. За скільки днів надрукують ці друкарки 90 сторінок, якщо працюватимуть разом?
Приклади2
(7984-12045*4) *7                 7566*4 –( 8330+3490)
114870 -2087*9
Завдання 3
18м 24см : 3см
Рівняння4
Х :6 =2506
Завдання5
Накресли прямокутник  КМNO зі сторонами 7см і 3см. Знайди периметр та площу прямокутника.
Задача 6
Довжина саду 40м, ширина – на 30 м менша. 1/5 саду займають яблуні, а решту інші фруктові дерева. Яку площу займають фруктові дерева?

ІІ варіант
Задача1
36 т води перший насос може викачати за 6 год, а другий – за 4 год. За скільки годин викачають  90л води обидва насоси, якщо будуть працювати разом?
Приклади 2
14567+  50508*6                            12045*4 + (7984-4697)
( 10000-507*7) * 3
Завдання 3
15м25см:5см
Рівняння4
Х :8 =2165
Завдання 5
Накресли прямокутник АВСD зі сторонами 8см і 3см. Знайди периметр та площу прямокутника.
Задача 6
Довжина  шкільного стадіону 50м, ширина – на 30 м менша. 1/5  стадіоні займає   волейбольний майданчик, а решту футбольне поле. Яку площу займає футбольне   поле?


Природознавство


1. Великі ділянки суші , оточені з усіх боків

водою, називаються

А півостровами

Б державами
В островами
Г материками
2. Світовий океан утворюють:
А океани
Б моря та океани
В моря
Г річки та озера
3. Який океан  найтепліший? Йому назву дав Магеллан.

А Тихий;                                
Б Північний Льодовитий;     
В Атлантичний;
Г Індійський    

4. Пронумеруй назви океанів від найбільшо-

го до найменшого.

  Атлантичний океан 

  Тихий океан

  Північний Льодовитий океан

  Індійський океан
5. Невеликі ділянки суші , оточені з усіх боків
водою, називаються
А півостровами

Б державами

В островами

Г материками

6. На землі є такі океани:
А Тихий, Атлантичний, Індійський, Південний Льодовитий
Б Тихий, Атлантичний, Індійський, Чорне море
В Тихий, Атлантичний, Індійський, Північний Льодовитий
Г Тихий, Атлантичний, Індійський
7. На островах якого океану існують колонії моржів і тюленів, пташині базари?

А Тихий;                     
Б Атлантичний;          
В Індійський;            
Г Північний Льодовитий.  

8. Пронумеруй назви океанів від найменшого до найбільшого

  Атлантичний океан 
  Тихий океан
  Північний Льодовитий океан
  Індійський океан
9. Зєднай назву материка із назвою півкулі , в якій він знаходиться.
Африка              
Північна Америка                                                 Східна півкуля

Євразія   
Австралія
Антарктида                                                               Західна півкуля

Південна Америка
10. Познач мешканців Євразії, запиши їх  назви.



11.  Познач на карті півкуль материки.

1. Північна Америка
2. Південна Америка
3. Австралія
4. Євразія
5. Африка
6.Антарктида
        

12.Склади стислу характеристику материка, доповнивши речення.

Материк Євразія знаходиться в ______________________півкулі. На його території є три теплові пояси:_____________________, _________________________ і _______________________. На півночі материка знаходиться _________________________________. Зима_________________, лі-

то ___________________ і __________________________. За тундрою величезні простори займає ___________________. У тайзі ростуть такі дерева: ______________________, _______________, ___________________, живуть ________________, _________________, _______________________. За тайгою розкинулися __________________________ й ______________________ ліси. За ними великі площі займають _________________. В Євразії є місця, де випадає дуже мало опадів. Це _____________________.



Математика

                                              І варіант
Задача 1
 Літак за 3 год пролітає 900км, а автобус за 4 год проїжджає 200км. У скільки разів швидкість літака більша, ніж швидкість автобуса?
Приклади
38450+2351=            7549-825=             89483- (75043+1857)= 
Завдання
Знайди значення виразу (5308-4546) с,  якщо с=3
Завдання
11т 250кг - 3т870кг=
Завдання
Накресли відрізок МК, що становить 1/5 відрізка АВ, який дорівнює 10см.
Завдання
Невідоме число зменшили у 7 разів і одержали 107. Склади рівняння та розв’яжи його.
                                                          
                                              ІІ варіант
Задача 1
Поїзд пройшов 840км за 10 год, а автомобіль -210 км за 5 год. У скільки разів швидкість поїзда більша, ніж швидкість автомобіля?
Приклади
28350+2352=              5459-867=                       95482-(75032+1978)=   
Завдання
Знайди значення виразу (129840-27404) . а ,  якщо а=6
Завдання
12км 230м – 9км 870м =
Завдання
Накресли відрізок МК, що становить 1/6 відрізка АВ, який дорівнює 12см.
Завдання
Невідоме число  збільшили у 8  разів і одержали 448 . Склади рівняння та розв’яжи його.


Українська мова
              Диктант
                 Вранці  підморозило. Тоненька прозора крига засклила швидку річку й тихе озеро. Це зима прийшла. Ходить вона по долинах і горах. Тихо ступає у великих валянках. Сипле сріблястим снігом.
         Скрізь свою чарівну картину домальовує. Вирядила зима сосни і ялини в пухнасті снігові шуби. Молоденькі деревця закутала білими м’якими ковдрами. Застелила поля срібними скатертинами.
         Вдень виглянуло сонечко. Засвітились сніги.  Сині, червоні, зелені вогники замигтіли на землі, на деревах і кущах.
         Яка гарна чарівниця-зима!
ІІІ. Завдання                                                                                                                                                   
1      1.     Підкреслити  прикметники в тексті:
            І в. : першого абзацу ;
            ІІ в.: другого абзацу .                                                                                               2. До поданих слів дібрати антоніми:
І в.: швидкий, молодий;
ІІ в.: тихий, білий.
3      3.     Доповни словосполучення прикметниками, визнач їх число, рід, відмінок:
          І в.: снігом …, деревця….
          ІІ в.: річку…, валянках … .
4       4.     Провідміняти прикметник з іменником:
         І в.: сосновий ліс;
         ІІ в.: суворий клімат.
5        5.     Поставити і записати прикметник у потрібному роді, числі і відмінку.         Розбери речення за членами речення, за частинами мови.
         І в.: По (синій) небу пливли пухнасті хмари.
         ІІ в.: (Ранній) порою зашелестів дощ по зеленому листі.

Російська мова
Аудирование
Разделите так, как делили работу
Старый учитель жил один. Ученики и ученицы его давно выросли, но не забывали своего бывшего учителя.
Однажды к нему пришли два мальчика и сказали:
— Наши матери прислали нас помочь вам в хозяйстве.
Учитель поблагодарил и попросил мальчиков наполнить водой пустую кадку. Она стояла в саду. Около неё на скамье были сложены лейки и вёдра. А на дереве висело игрушечное ведёрко, маленькое и лёгкое, как пёрышко, из него в жаркие дни учитель пил воду.
Один из мальчиков выбрал прочное железное ведро, постучал по его дну пальцем и не спеша направился к колодцу; другой снял с дерева игрушечное ведёрко и побежал за товарищем.
Много раз мальчики ходили к колодцу и возвращались назад. Учитель смотрел на них из окна. Над цветами кружились пчёлы. В саду пахло мёдом. Мальчики весело разговаривали. Один из них часто останавливался, ставил на землю тяжёлое ведро и вытирал со лба пот. Другой бежал с ним рядом, расплёскивая воду в игрушечном ведёрке.
Когда кадка была наполнена, учитель позвал обоих мальчиков, поблагодарил их, потом поставил на стол большой глиняный кувшин, доверху наполненный мёдом, а рядом с ним гранёный стакан, также наполненный мёдом.
— Отнесите эти подарки своим матерям,— сказал учитель.— Пусть каждый из вас возьмёт то, что заслужил.
Но ни один из мальчиков не протянул руки.
— Мы не можем разделить это,— смущённо сказали они.
— Разделите это так, как делили работу,— спокойно сказал учитель.     (222 слова)        (В. Осеева)

Вопросы:
1. Кому помогали дети?
А) Своей маме
Б) Старому дедушке
В) Старому учителю
2. Кто пришел помогать?
А) Два мальчика
Б) Две девочки
В) Мальчик и девочка
3. Что попросили их наполнить водой?
А) Ведро
Б) Кадку
В) Колодец
4. Какая пословица раскрывает главную мысль рассказа?
А) Терпение и труд всё перетрут
Б) По труду и награда
В) Без труда не вытянешь и рыбку из пруда
5. Чем детей отблагодарили за работу?

6. Как вы поняли фразу: «Разделите это так, как делили работу»  

7. Какие вёдра для наполнения кадки водой выбрали мальчики?

8. Запиши в правильной последовательности
Работа мальчишек в саду.
Благодарность за работу.
Просьба учителя наполнить кадку водой.
Разделите так, как работали.
Ученики выросли, но не забывали своего учителя.
Выбор вёдер  мальчиками.



Математика

                                              І варіант
Задача 1
У трьох селах мешкає 9658 чоловік. Скільки чоловік мешкає в кожному селі окремо, якщо в першому і другому селах проживають 6087 чоловік, а в другому і третьому — 4756?Приклади 2
50000 - (17263 + 2817) =
38950 – 7316 – 923 =
40000 : 400 + 30 20 =
Завдання 3
502см = …м …см
3год 18хв= …хв
Завдання 4
Х + 38108= 54249
Задача 5
Довжина прямокутника 10 см, ширина у 2 рази коротша. Знайди периметр прямокутника, накреслити, дай ім’я.
Завдання 6
Х+24.30=900                                              

ІІ варіант
Задача 1 
На три машини навантажили 11480 кг брикету. На першу і другу машини разом навантажили 8350 кг, а на другу і третю — 6180 кг. Скільки кілограмів брикету навантажили на кожну машину окремо?
Приклади 2 
70000-(23676+9709)=
52870-6954-878=
50000:500+40 .20=
Завдання 3 
3ц 5кг = … кг
2год 15хв= …хв
Завдання 4
47209+Х =  62517
Задача 5
Довжина прямокутника 12 см, ширина у 3 рази коротша. Знайти периметр прямокутника,   накреслити, дати ім'я.
Завдання 6
Х 20-240= 360

 "Іменник"

                                     І       ВАРІАНТ
1.     Відмінювати іменники - це:                                                  1б.
             а) визначити рід;
             б) змінити закінчення;
              в) змінити значення.
2.      Початкова форма іменника є формою:                               1б.
             а) орудного відмінка;
             б) родового відмінка;
              в) називного відмінка.
      3. Визнач , в якому відмінку стоять іменники: радістю, зеленню, матір’ю
            а) орудного відмінка;                                                                  1б.
            б) родового відмінка;
             в) називного відмінка.
  4. В якому рядку зроблено помилку:                       1б.
              а) брату Максимові, другові Івану;
              б) стежкою, чемністю, вежею;
              в) піснею, мрією, пічю.
5. Провідміняй слово пташка                                                   2б.
Н.в. ________________
Р.в. ________________
Д.в. ________________
З.в. ________________
О.в. ________________
М.в. ________________
Кл. в________________
 6. Спиши. Познач відмінок виділених слів.                                             2б.
На зорі вийшли в поле косарі.
Синички ховаються під дахами, на горищах, біля опалювальних труб.
Їж борщ з грибами і держи язик за зубами.
7. Постав іменники, подані у дужках, у потрібній формі. Визнач відмінок іменників.                                                                                                      2б. 
Подарувати  ( друг) _________________________________
Лежить за  ( піч)____________________________________
Тримає в ( рука) ____________________________________
Сидить під (кущ)_____________________________________
8.  Склади із слів речення, запиши. Визнач відмінок іменників.         2б.
За, в’ється, гай, річечка.
Низько, ластівка, дощ, перед, літає.
Село, поле, за, нашим, розкинулось, велике.

                              ІІ       ВАРІАНТ 
1. Іменники змінюються:                                                                        1б.
             а) за родами і відмінками;
             б) за числами і відмінками;
             в) за родами, числами і відмінками.
2.      Підмет завжди стоїть у формі:                                                      1б.
           а) орудного відмінка;
           б) родового відмінка;
              в) називного відмінка.
 3. Визнач , в якому відмінку стоять іменники: боєм, вужем, кутом
            а) орудного відмінка;                                                                   1б.
            б) родового відмінка;
            в) називного відмінка.
  4. В якому рядку всі слова записані правильно:                                 1б.
                а) піччю, річчю, радісттю;
                б) стежкою, чемністю, вежею;
                в) піснею, мрією, нічю.
5. Провідміняй слово небо                                                                        2б.
Н.в. ________________
Р.в. ________________
Д.в. ________________
З.в. ________________
О.в. ________________
М.в. ________________
Кл. в.________________
6. Спиши. Познач відмінок виділених слів.                                             2б.
На зорі вийшли в поле косарі
Синички ховаються під дахамина горищахбіля опалювальних труб.
Їж борщ з грибами і держи язик за зубами.
 7.  Постав іменники, подані у дужках, у потрібній формі. Визнач відмінок іменників.                                                                                     2б.
Стояв на  (берег) ___________________________________ 
У хутряній  ( шапка)_________________________________ 
Милувався ( ніч) ____________________________________  
 Пишаюся (учень)__________________________________
8.  Склади із слів речення, запиши. Визнач відмінок іменників.         2б.
За, в’ється, гай, річечка. 
Низько, ластівка, дощ, перед, літає. 
Село, поле, за, нашим, розкинулось, велике.


"Орієнтування на місцевості. План і карта"
1. Частина земної поверхні, яку ми можемо охопити оком – це…
 а)  лінія горизонту;   б) горизонт;   в) місцевість.
 2.Накресли лінії і підпиши сторони горизонту.

 3.Орієнтування на місцевості – це…
                    а) уміння знайти місце;
                   б) уміння знайти сонце;
                  в) уміння визначити сторони горизонту.
 4. Орієнтування за сонцем відбувається так:
                а) потрібно вранці стати обличчям у бік своєї тіні;
                б) потрібно опівдні стати обличчям у бік своєї тіні;
                в) потрібно опівдні стати спиною до своєї тіні.
 5. Компас – це…   а) прилад для визначення сторін горизонту;
                                б) прилад для вимірювання температури;
                                в) прилад для визначення напрямку вітру.
6. План - це :   а) точний малюнок предмета;
                        б) точне креслення предмета;
                        в) точне креслення предмета зверху. .
7. Масштаб вказує...
      а) де яка сторона горизонту;
       б) у скільки разів зменшено або збільшено справжні розміри предметів;
 8.Намалюй умовні знаки:
  мішаний ліс;______    плодовий сад;________  шосе;________  стежка;______
  будівлі;______  озеро; _____  луки;____  залізниця;______   річка;_______
  міст;_____     Ґрунтова дорога;_______   поле, город.______


 9. Яким кольором зображують воду на картах?
       а) блакитним і синім;   б) зеленим;    в) коричневим.

 10. Яким кольором зображують сушу? ( назвіть 2 варіанти)
       а) синім; б) зеленим;  в) коричневим.

11. Чим зручніше користуватися:
 а) глобусом;                   б) картою.
 12. Географічна карта—це:
   а) зображення Землі;
   б) зменшене у багато разів зображення всієї поверхні Землі або її частини.
 13. За поданим планом і масштабом визнач дійсні розміри городу.
           




                 Масштаб: в 1 см – 10 м
        Довжина городу: ___________ .
        Ширина городу: ___________ .
Оцінювання: завдання 2, 13  - 2 бали;  8 – 6 балів, решта – по 1 балу. Всього 20 балів.
                               Шкала переведення балів в оцінку:
1 - 2
1
3 - 4
2
  5
3
6 - 7
4
8 - 9
5
10
6
11 - 12
7
13 - 14
8
15 - 17
9
18
10
19
11
20
12

Немає коментарів:

Дописати коментар